joi, februarie 12

Spot light

Ultimul examen, cel mai cumplit dintre toate. O profă ușor sărită de pe fix, care a venit cu o oră mai devreme la Universitate, doar pentru a muta mobilierul din sală , ca lupul din poveste („ca să vă văd mai bine”). Ideea că se uită fix la tine, plus emoții, plus „Dă, Doamne,Sfântul 5!”... not good, not good at all.
Stând în o bancă, pe la jumătatea rândului 4, Aveam impresia că se uită fix la mine, iar în momentul în care întâlneam o dificultate aveam impresia că știe acest lucru și că râde în sinea ei.
That is me in the spot light, that is me losing my religion. Îmi pierdeam speranța că o să trec (încă nu știu dacă am trecut, abia peste 12 ore aflu )
A venit și examenul oral. Am fost prima, deși inițiala numelui m-ar fi plasat in mod obișnuit la sfârșit. Mi-a zis că m-am descurcat bine și să merge pe o anumită specializare (pe care eu chiar doream de fapt s-o urmez) și mi-a dat chiar și niște sfaturi ca să pot progresa. Și cum îmi zicea ea acolo tot felul de chestii, îmi dădeam seama cât de mult am de muncit, cât de „mică„ sunt (nu la modul la care zice Alex, însă :P ) cât de ... (lista rămâne deschisă). Se uita fix la mine, aceiași profă care a reușit să mă intimideze, singura !! Nici măcar Mr B. nu poate face așa ceva.... pfff....

Dragi colegi, vă rog să ma scuzați pentru cele ce urmează, știu că profa e o „bitch”, dar ... chiar e ok :)) Face ea faze, nu bagă în examen, dă multe teme și din astea, dar până la urmă ... chiar dacă mă pică ... :)) ...

6 Păreri:

Anonim spunea...

ce ai facut , pana la urma, la examen?

Anonim spunea...

inca nu stiu... cica maine...
ca nu terminase de corectat :|

CherryPie spunea...

Ok, sa o ia pe rand...
1. Mr B.!!!!! :)))))

2.Lucky! Tu ai scapăt devreme... eu am plecat de la facultate pe la 6.. pustiu, întuneric, fantomele UTCB-ului începeau sa-şi facă apariţia

3. Nu i-am contestat niciodată calitatea
"Mălinuţei" de a fi "ok".. Întotdeauna ştiu sa apreciez un profesor care chiar ştie să fie.. profesor:))) Dar, asta nu înseamnă că nu mă enervează uneori...

Anonim spunea...

am luat :D

Anonim spunea...

si asta a fost inca doar prima sesiune, din cate inteleg...

Anonim spunea...

de la primul pana la ultimul examen, toate au fost la fel.

Trimiteți un comentariu