joi, februarie 5

Lista

Ce am promis eu la viata mea si ce am facut de fapt?!

Mi-am promis ca:
  1. imi voi lua pastilele -> mai demult n-o facem, acum incep sa ma tin de cuvant
  2. nu mai fac -> am comis-o din nou (ah, TU !! doar tu esti de vina)
  3. nu mai beau cafea -> m-am tinut de cuvant, de fiecare data cand mirosul de cafea ma tenteaza, imi aduc aminte de gustul tau amar
  4. ma apuc serios de invatat, fiind singura metoda disponibila sa imi ating scopul -> si acum stau si scriu aici in loc sa invat, deci iti dai si tu seama :))
  5. daca e sa mor, va fi de epuizare -> nu e timpul pierdut :))
  6. imi sterg contul de 'hai faiv' -> am facut-o de 7 (sapte) ori :))
  7. nu mai beau Pepsi/Coca Cola -> tocmai am luat o inghititura
  8. nu o sa ajung niciodata ca Ea -> de asta m-am tinut de cuvant si am ajuns ca El !!
  9. nu le mai ascult pe Ea sau pe Cealalta Ea -> le ascult, dar nu mai fac tot ce spun ele :P
  10. sterg melodia pe care o ascult acum, e din albumul 'tampenii interzise mie' - o ascult, deci exista :))
  11. nu ma mai dau in leagan pe ploaie, ca racesc -> NU mai fac asta, pana la urmatoarea ploaie :D
  12. nu mai manac sarat -> in sfarsit, o promisiune implinita pana in momentul de fata, ca sa nu inchei intr-un mod total pesimist

Lista ramane deschisa.

Insa nu pot intelege de ce incalc doar promisiuni facute mie....

3 Păreri:

Anonim spunea...

ai uitat de Nu O MAI SCOT PE AIA DE LA IGNORE NICIODATĂ !!!

sau mă înșel ?

Anonim spunea...

da, am uitat de asta :))

Anonim spunea...

doar astea? sa vezi lista mea :))

Trimiteți un comentariu