duminică, februarie 22

The Beauty and the Beast

Încă un termen cu care nu mă pot obișnui - frumusețe (și implicit urât).
Nu pot eticheta un film ca fiind frumos, nici măcar o melodie.
Poate am o idee prea fixă pentru frumusețe. Poate sunt mult prea pretențioasă...

Pentru mine, frumoasă este o zi. Nu o piesă de teatru.
Rar consider o persoană frumoasă, aș spune plăcută, atrăgătoare.

Frumusețea e relativă. Diferă de la unul la altul. Pentru a evita neînțelegeri, prefer să nu folosesc termenul; nimeni nu mă poate convinge de anumite lucruri(a nu se înțelege că sunt incăpățânată - deși uneori sunt, dar am nevoie de argumente solide pentru a-mi schimba părerea).

Frumosul meu poate fi urâtul altuia. Urâtul meu poate să atragă pe cineva... într-un mod ciudat.

În mod paradoxal, pot spune despre un individ că este urât. Dar nu pot spune asta despre o zi, o melodie, un film, un moment.

Până la urmă ... nu există perfecțiune, nimic nu este incredibil de frumos sau de urât ...

Urât versus frumos, frumos versus tot ce mă înconjoară.

10 Păreri:

Lucylle spunea...

Faza asta cu frumos frumoasă frumuseţe rămâne încă "pe mai târziu". oricât de mult eu aş căuta răspunsuri la întrebările săltate sau înţelesuri la neînţelesurile găsite, apare ceva sau cineva ce adaugă o idee şi mă mişcă de la ce gândeam iniţial făcându-mă să revin asupra gândurilor iniţiale... Şi nu mai discut despre frumos... :)

p.s. ţi-e de ce-ţi dăduse offline? Eu îl cicăleam mereu cu ceva :D

Anonim spunea...

esti frumoasa cand plangi, cand esti suparata.
si al naibii de „urata” cand esti rautacioasa

Anonim spunea...

hai mă! iar începem cu din astea?
Cu nume, vă rog !!

Lucylle spunea...

Dacă vrei să nu mai primeşti de la anonimi intră la setări la com şi cine poate lasă com... Şi alegi şi tu [nu ştiu cum se numeşte sigur] dar... nu orice utilizator... ;) şi nu mai dă.... :D

şi revenind la offline :D i-am spus în vară că din toată nebunia dintre noi care fu, eu m-am îndrăgostit şi că îl iubesc... şi aşa s-a ajuns la offline... :D eu îl întrebam mereu m-ai pus pe offline, el nu, sunt pe invizibil, eu nu, mi-ai dat off... Şi i-am verificat messu când am fost la el acasă şi el nu era pe fază şi mă văd cu offline... Acum că are şi el de la mine nu-i convine :D

Anonim spunea...

1) cred ca stiu cine e :)) - am inteles, nu RGV :D
2) am citit la tine pe blog ;)
3) not all who love are blind, some of us are just too kind ...

Anonim spunea...

...
4) ii las sa comenteze si in mod anonim pentru ca filtrez comentariile :)

Lucylle spunea...

Aha... Eu nu le filtrez... Dacă nu-mi plac le resping...
Da... Văd acum că răspundem şi colo şi colo :D
ok. Multă baftă... Ne mai citim (cum e vorba mai nou)

Anonim spunea...

"3) not all who love are blind, some of us are just too kind ..."

haha! recunosti ? >:)

Anonim spunea...

nu recunosc nimic :))

Anonim spunea...

"Frumosul meu poate fi urâtul altuia. Urâtul meu poate să atragă pe cineva..."
interesanta perspectiva

Trimiteți un comentariu