marți, februarie 10

Alea iacta est


S-au întrebat mai mulți de unde până unde colecționez eu zaruri.

În general s-a întrebat toată lumea de ce colecționez toate chestiile alea aparent inutile.

Treaba cu zarurile a început în clasa a noua, când nu știam ce să fac, ce să aleg. Așa că am dat cu zarul. Mai greu era să aleg semnificația fiecărei laturi a zarului. În definititv, tot eu alegeam... Trist, nu-i așa ?

Am ales 1, 3 si 6 ca simbol pentru DA... pentru că numărul 3 reprezenta ceva la vremea aceea.


Normal că uneori pica ceva și poate mi-aș fi dorit altceva, așa că apleam la 2 din 3, 3 din 5 și așa mai departe :))


Așa am avut mereu pe cine să învinuiesc, nu eram eu de vină ci zarurile, gravitația... Dar nu eu...

azi l-am folosit din nou

Am uitat să menționez, pentru fiecare decizie în parte foloseam alt set de zaruri, încercand să evit să fie acelși rezultat cu anteriorul. Iar cum acele decizii erau cu adevărat destul de importante, am păstrat fiecare zar in parte.

There you have it, CUM AM AJUNS EU SĂ COLECȚIONEZ ZARURI....

7 Păreri:

CherryPie spunea...

Ok, ok... am înţeles povestea cu zarurile; uşor bizar, dar şi interesant, însă, întrebarea mea este... cu cheile ce-ai avut?

Claudiu Negreu spunea...

ce faci baaaai? te-ai apucat si tu de bloguit;))??? eu nu my am inspratie:( k mie imi place sa scriu doar lucruri frumoase:P si sa fie fictiune:P intelegi u

Anonim spunea...

"chei" intr-un epoisod viitor :D

Anonim spunea...

oameni buni, nu mai întrebați :))
nu îi mai dați idei :D că cine știe

Anonim spunea...

ihuu, abia astept :))

Anonim spunea...

Grabeste-te cu urmatoarea expunere, ca ne tii in suspans :)

Anonim spunea...

ma repet, dar ciudata :D

hai bine, deosebita ;))

Trimiteți un comentariu