vineri, octombrie 8

Vive l'enfer

Dacă tu nu o să te întorci la noi, eu o să mă întorc oricum în țară. O să mă întorc în orașul care ne-a făcut cunoștință, care ne-a pus la cale o blind-date, care ne-a scos la suc de atâtea ori, care ne-a deschis noi orizonturi.

Dacă tu nu o să te întorci la mine, eu o să mă întorc oricum în țară. O să mă întorc în orașul care mi-a dat viață, care mi-ar arătat ce înseamnă să trăiești, care mi-a dat șuturi în fund doar pentru a mai face un pas înainte.

Dacă eu nu o să mă întorc la tine, oricum mă voi întoarce în țară. Și n-am să te iert niciodată că m-ai lăsat să plec, că m-ai lăsat să mă înstrăinez, că m-ai lăsat să uit te uit, să uit cine eram noi și într-un final să uit de mine în alt oraș, în altă țară, în alte brațe.

0 Păreri:

Trimiteți un comentariu