vineri, octombrie 15

Scrisoare către domnul Al

Domnule Al,

Azi când m-am întors, într-un final, la mine acasă, după petrecerea demențială de aseară din Club Lolita (da, știu că ți-am zis că merg în Mondo, dar ce erasmus ar fi stat acolo, unde băuturile aveau prețuri de la 7 euro în sus și în plus au pus de două ori într-o oră Inna Hot), m-am uitat după un tip pe stradă. A fost prima dată într-o lună și 10 zile când un tip m-a atras. M-am uitat la el, am zâmbit larg, chipului avea ceva familiar, părul îi era ciufulit. Purta o bluza neagră cu o inscripție pe care am uitat-o și niște pantaloni de trening, o geantă de echipament sportiv. Între timp se făcuse verde la semafor și când a trecut pe lângă mine am realizat ceva - semăna cu tine.

Nu mă pot uita la niciun tip pe drum pentru că te văd în fiecare dintre ei, și totuși nici unul nu-i ca tine.

4 Păreri:

The girl with yellow shoes (Sophie) spunea...

romantica din mine a pus o silly face si a rostit: CE DRAGUUUUT!

Anonim spunea...

Cred ca se potrivesc versurile astea ...


Hei tu uita-te bine...
Nu vezi ca nu seman cu nimeni,
Dar toti seamana cu mine....
Nimeni de nicaieri


http://www.youtube.com/watch?v=4dTvUjrVwBE

ionutbunescu spunea...

Ce frumos, ce frumos :) Sunt mandru de tine!

PS Vezi ca nu stiu ce setari ai la comentarii ca nu pot sa pun nume si link [ m-am mutat pe bunescu.ro ]

Anonim spunea...

știu că te-ai mutat, te-am vizitat deja de câteva ori în noua casă. ultima dată aseară când am văzut că ai la status pe mess un citat dintr-un mare clasic în viață :))

Setarea aia e de la mine, că nu mai suportam comentariile de la anonimi... ups, comentariile anonime vroiam să zic.. :D

Trimiteți un comentariu