sâmbătă, octombrie 9

dă pagina

pe mulți i-am auzit că vor să mai dea o pagină, să încheie un capitol, să înceapă altul.
de ce nu duce pe nimeni capul să schimbe cartea?

8 Păreri:

Bianca spunea...

Pentru ca probabil le place sa continue in acelasi mod, dar totusi sa schimbe ceva.

Alexandra spunea...

Buna ideea..Dar stii cum se intampla, de multe ori doar spunem ca vrem sa schimbam ceva si uitam sa o facem cu adevarat :)

The girl with yellow shoes (Sophie) spunea...

pai, daca stai si te gandesti bine..:))

cartea= viata fiecaruia
capitolul = o simpla, minora si nevinovata schimbare de peisaj cel mai adesea ( sau de par in cazul altora)

Nu poti trai viata altuia..

Anonim spunea...

poți măcar încerca...poate iese ceva. Zic și eu...

Anonim spunea...

o întrebare de genul îmi puneam și eu acum ceva timp. Blogu'mi arată că prin februarie.
Dacă afli răspunsul, pasează-l și la mine, te rog, pt că e ceva timp de atunci și concluziile nu se îngrămădesc s-apară:)

A.

Anonim spunea...

A, I always keep my word. cum aflu te anunț :)

Rodica spunea...

Poate ca alt capitol/alta pagina...din alta carte! :P

Vania spunea...

E greu să începi o a doua carte! Eu n-am terminat nici măcar "Levantul"...

Trimiteți un comentariu