luni, octombrie 11

Things just got better

Mi-a trebuit multă vreme să-mi dau seama că nu pot avea totul, oricât aș încerca, oricâte eforturi aș face.
Nu am totul, nu am nici măcar jumătate din cât mi-aș dori, dar azi sunt fericită cu tot ceea ce am.

7 Păreri:

Virtualkid spunea...

...pentru ca esti om frumos:

http://www.you-tube.ro/louis-armstrong---ella-fitzgerald-cheek-cheek-v167449.html

cu prietenie!

The girl with yellow shoes (Sophie) spunea...

e bine sa-ti aspiri intotdeauna catre "mai mult" dar e indicat sa stii cand sa te opresti ;)

The girl with yellow shoes (Sophie) spunea...

sa aspiri* sunt obosita

Anonim spunea...

Trice, se înțelege, am văzut și eu orarul vostru de luni...

Ciocolatika spunea...

as putea spune Felicitari!

Anonim spunea...

ce te oprește? Spune! :P

Alexandra spunea...

Ma bucur pentru tine si poate ca altadata mai reusim sa ne molipsim una pe cealalta :*

Trimiteți un comentariu