miercuri, octombrie 13

Pepsi

Îmi place Pepsi, îmi place Twist.
Dar când îmi amintesc că ne-am cunoscut bând o cutie de Pepsi pe scări îmi vine să-mi iau lumea în cap, să-mi iau cutia de la gură și s-o arunc de perete. Apoi, când cutia va fi căzut pe podea, eu voi merge să o calc în picioare. Pentru o clipă, nu-mi mai place Pepsi, poate să fie el și twist.
Acum mă gândesc ce mama mă-sii, el nici nu-și aduce aminte episodul ăsta!

3 Păreri:

Anonim spunea...

so, it's kind of... ~Damn' you Twist(ed)fate~? :)

A.

Anonim spunea...

nu,nu,nu. Atunci n-a fost twist. Cred că asta a fost cauza, nu a fost suficient de „Twist(ed)”

Anonim spunea...

Daca ar fi fost Coca Cola Zero, cred ca altele erau sansele si visele Tale. Nu Iti vine sa crezi? Pentru asa vise, cred ca merita Sa incerci....

Trimiteți un comentariu