miercuri, ianuarie 21

i love you ... not

Doua cuvinte banale care schimba totul intr-o relatie.
Unii cred ca odata rostite aceste cuvinte, legatura devine mai puternica. De fapt este doar un pretext sa ai impresia ca ceva iti apartine de drept. Odata spuse, dupa despartire (ptr ca e inevitabila) vine clasica fraza: "Dar mi-a zis ca ma iubeste!! de ce a facut asta ?"
Dragostea asta de care toti vorbesc (unii chiar precipitat) mi se pare oribila. E un fel de pedeapsa- aduce cu sine gelozie. Care roade, distruge. CE ? Prietenii. Incepi sa uiti de cei care ti-au facut cunostinta cu respectivul/respectiva, vezi in toti un dusman al relatiiei tale.
Logic, exista si povesti frumoase. La inceput totul e frumos. Zambete, plimbari, va uitati la luna impreuna... apoi uita sa iti dea mesaj de noapte-buna. Nu iti da nici mesaj de buna-dimineata... si asta din ce in ce mai des. Numarul de minute vorbite in medie la telefon scade, la fel si numarul sms-urilor dragute.
'vreau sa te vad' si 'mi-e dor de tine' nu mai iti aduc zambetul pe fata... pentru ca nu le mai auzi. Iar eu, in calitate de fata(therefor, am anumite caracteristici innascute ale sexului frumos) , simt cum imi ard obrajii cand citesc cate un sms dragut de la el, cand imi dau seama ca se chinuie sa imi zica ceva, stiu ce , dar nu-i dau totusi o mana de ajutor. Ma incapatanez sa-l fac sa imi spuna toate astea, stiind ca nu ii voi putea zice totul inapoi.
'ce bine e sa fii indragostit' , spunea cu drag prieten, dar asta a fost de mult. Au trecut 5(cinci) ani de atunci si dragostea a ajus la alt nivel. Drojdia desfraului, placerile carnale...[A nu se intelege ca le resping, dimpotriva :D]
Mi se face un gol in stomac cand ma gandesc la primul sarut, si in oarecare masura mi se pare normal. Mi se face pielea de gaina cand ma strange in brate, ma trezesc si ma duc la culcare cu el in gand. Vreau sa il prind de mine cu catuse si sa arunc cheie, astfel incat sa fie langa mine mereu. Dar de aici pana la a-i spune ca ...
Nu mi-au placut niciodata cuvintele, desi imi place la nebunie sa ma joc cu ele.
Oare mai exista acolo un tip sanatos la cap (care sa nu sara pe tine , la propriu, din prima luna) caruia sa ii placa doar sa te tina de mana? Care sa te sune cand ti-e lumea mai draga si sa te scoata la patinoar/suc/inghetata? Un tip care sa se uita la tine si sa vada mai mult decat un corp?

Revin la idea de baza: Urasc dragostea! Asta doar pentru ca sunt o romantica incurabila :)


19 Păreri:

Anonim spunea...

strugurii sunt acrii

Unknown spunea...

sunt acrii, dar cand iti dai seama de gustul lor , poate la un moment dat vrei sa incerci si pe cei dulci. Prea tarziu. Tot acrii raman

Anonim spunea...

Uneori replica "I love you" e spusa ca sa fortezi persoana de langa tine sa ramana cu tine sau ca sa o fortezi sa-ti spuna acelasi lucru.Si inca mai exista tipi din aia "sanatosi la cap"...dar tocmai voi fetele ii distrugeti:P

Anonim spunea...

exista, dar se ascund! si sunt cei mai fraieri! Daca post-ul asta era dedicat cuiva si n-a inteles mesajul, imi pare rau de el

Anonim spunea...

voi, fetele :))

Anonim spunea...

frumos, foarte frumos :)

Anonim spunea...

You badly feel the need to say that to someone... Altfel, nu vad sensul

Anonim spunea...

citesc furie între rândurile tale.
Dragostea comercială poate fi numita 'răul secolului'. Nici eu nu sunt de acord cu asta.

Anonim spunea...

pariu ca vine si vremea cand o sa vrei sa le spui, din tot sufletul?

Anonim spunea...

"Oare mai exista acolo un tip sanatos la cap (care sa nu sara pe tine , la propriu, din prima luna) caruia sa ii placa doar sa te tina de mana? Care sa te sune cand ti-e lumea mai draga si sa te scoata la patinoar/suc/inghetata? Un tip care sa se uita la tine si sa vada mai mult decat un corp?"
Eu zic ca nu mai exista fete, carora sa le placa asa ceva....

Anonim spunea...

din moment ce am scris asta... cred ca mi-ar placea :)

Anonim spunea...

ma refer la un numar semnificativ de exemplare.... ca degeaba exista o astfel de fata... la 1000 de cazuri...tipi de obicei incearca sa le faca pe plac duduilor de langa ei....iar daca duduea respectiva vrea sa fie pisi...asa o sa o trateze...iar daca vrea sa fie fata de treaba asa cum e frumos sa fie... asa se vor purta cu ea.....(intradevar..nu toti tipii..doar cei de treaba:P)

Anonim spunea...

ceea ce ne face pe noi, exceptiile, sa 'suferim', sa tanjim dupa ceva real. Ei s-au adaptat ca niste cameleoni la cererea maselor.. trist, dom'le.. :-<

Anonim spunea...

pai daca nu suferinta e calea spre fericire, atunci ce ar putea fi? ...daca nu deveneau unele "pisi" nici "cameleonii" nu existau....tot mai bine consider ca era acum 20 de ani...sau mai mult....atunci ..mai totul era pe bune....sau cel putin asa cred...
...si da...e trist la ce s-a ajuns in ziua de azi...

Anonim spunea...

nu stiu cum era acum fix 20 de ani :D ca nu prea existam ;))
de multe ori am zis DE MAINE SUNT GAY. apoi mi-am dat seama ca fetele sunt mai rau ca baietii ...

Anonim spunea...

pai nici eu nu existam, ba da...dar aveam nici un an...dar plec de la presupunerea ca mai rau ca acum nu avea cum sa fie......si fetele nu sunt asa de rele.....sunt pana incerci sa le intelegi..dupaia...se mai potolesc si ele....(evident..cele de treaba(aici nu intra si categoria "pisi"))
P.S....deja s-a cam ajuns la discutie de mess la postul asta...sorry...

Anonim spunea...

nu-ti cere scuze. De aia exista posibilitatea de a comenta un articol :)
Cat de discutia de pe mess, acum stau invisible, deci n-ar fi fost posibila :))

Anonim spunea...

aveam eu o vorba , mai demult : Unde esti tu Hitler doamne?! Si nu are nicio legatura cu fascusimul din cate, cel mai sigur, ti-ai dat seama. Ci chiar cu 'za pisi' despre care am tot vorbit

Anonim spunea...

ok...exista posibilitatea, dar cand se schimba rel=plici intre 2 oameni asta nu mai e comentare, asta e dialog:P, si n-ai mai vazut oameni invizibili care sa dialogheze?

"pisi" e doar o rasa involuata a speciei umane, peste cativa ani ai sa vezi in diverse acte, la rubrica rasa, alaturi de afro-american, alb, indian, asiatic, si ce o mai fi si acolo si categoria "pisi de romania"

Dar crezi ca tuturor le displac "pisi"-urile...sa nu uitam ca si specia masculina o ia la vale spre involutie...

ps. sa stii ca numele meu de aici nu e id-ul meu de mess (...NOT)

Trimiteți un comentariu