miercuri, ianuarie 21

Nu Vom Mai Sti Cine E Anda ...


incep prin a multumi Ralucai, stie ea de ce (daca te deranjeaza, sa-mi zici ;) )


Ideea este : cine sunt eu ?

Cine sunt eu in conditiile in care o simpla imagine din un simplu joc imi seamana atat de bine, fizic.

Nu m-am considerat (dupa cum am mentionat si in post-ul anterior) o persoana din cale-afara de atragatoare. Si totusi am participat la Balul Bobocilor la Universitate. Stupoare, am castigat. Zile in sir ma duceam la oglinda din baie, cu coronita pe cap si ma intrebam: ce au vazut la mine ? Desi nu acesta a fost inceputul, Balul/UTCB a fost intriga...

Cine este Elika? Si cine este Anda ?
Anda e un nume, atribuit mie. L-am purtat cu mandrie pana acum cateva luni, si nu concepeam sa fiu apelata altfel. Nu raspundeam la Alexandra...Acum rar reactionez la Anda ... sau la celelalte. Uneori intorc capul cand aud numele meu, desi nu eu sunt cea strigata.
Dualitatea zodiei mele imi permite :) , sau doar ma folosesc eu de asta ca sa fac multe si nevrute
Anda ... Alexandra ... Sage ... Ilana ... Undo ... atate apelative pentru o singura fiinta, pentru un singur suflet, pentru o singura minte. Fiecare are istoria sa, fiecare reprezinta o epoca.
Am fost Anda atatia ani si pentru atatia... Amintirile cele mai dureroase sunt legate de Anda. Prefer sa cred ca ea le-a trait, eu nu stiu nimic.Nu eu am acele cicatrici, nu eu am imagini. Nu aud strigatele mele de ajutor. Alexandra, fiinta prin care traiesc acum, este straina de tot, sau asa vrea ea.
Alexandra se bucura de experienta dobandita dar nu o poate valorifica intru totul.
Va comite fiecare greseala... pentru a invata!
iar cand experientele vor coincide ... nu vom mai sti cine e Anda...
Anda? nu cunosc pe nimeni cu acest nume...



6 Păreri:

Anonim spunea...

indiferent de nume, tu esti cine vrei tu sa fii! sau ce te face socieatea sa fii !

Anonim spunea...

vad multa durere intre randurile tale ...

Anonim spunea...

imaginea atașată post-ului e un fel de portret făcut de Basil H ?

Anonim spunea...

cine esti tu, de fapt ?

Anonim spunea...

tu esti fata din poza de profil ?

Anonim spunea...

da , eu sunt

Trimiteți un comentariu