miercuri, ianuarie 28

Big Brother


Ce senzatie total tampita!
(ah, nu te supara pe mine ca am folosit poza asta :)), te rog... dar e cea mai sugestiva pentru ce vreau eu sa scriu :D)
Merg pe strada cu impresia ca sunt urmarita, ca orice zambet poate fi intrepretat.
Evit sa merg in anumite locuri pentru a evita ochii aceia care ar putea transmite imaginile... catre un receptor interesat si rautacios. Sau ranit ...
Insa fara a-mi da seama am mers intr-un loc pe care il evitasem destul de mult timp. Cand am realizat pericolul vroiam sa plang. Cum am putut sa uit?!
"Emptiness was filling me to the point of agony"... din nou cazatura... din nou intuneric... din nou teama ...

9 Păreri:

Anonim spunea...

mie imi place ochii :D

Anonim spunea...

imi place privirea + imi plac ochii => imi place ochii =))
Scuze :D

Anonim spunea...

hmm

Anonim spunea...

si zici ca nu intelegi ce zic eu ;))
e al doilea 'hmm' ... ce sa inteleg ?

Anonim spunea...

cat de des mi s-a intamplat si mie sa fug de ceva. Si e greu cand esti pus in fata chestiei de care te ascunzi, parca ai pierdut o lupta...

Anonim spunea...

ar fi trebuit să fi plecat de la bun început. De vină ești tu, de data asta. Ai stat acolo, împietrită, parca așteptând ochii aia să se oprească asupra ta. Între timp, ai tăi erau căt pe aici să se înece in lacrimi
Mă rog, tu ai zis, nu s-a întamplat pană la urmă nimic, adică nu ai văzut/ai fost văzută.
Doar senzația aia cretină.

CarmenPunkGirl spunea...

imi plac ochii :D

Anonim spunea...

da, vad ca toata lumea are ceva cu poza :))

Bianca spunea...

Domnul...numai "hmm" avea în vocabular în perioada aia? :)

Trimiteți un comentariu