sâmbătă, ianuarie 24

IT'S TIME I GOT A LIFE


"E si maine o zi", si astfel incep sa simt ca traiesc si aceste 18 ore (pe restu' nu stiu daca le traiesc, le dorm).
Se pare ca din ce in ce mai des adorm tarziu si ma trezesc devreme. Azi,de exemplu, m-am trezit la 5.47. Ma trezesc din ce in ce mai devreme in speranta ca un sms imi va schimba punctul de vedere anterior formulat. De obicei asa e.
Insa sunt o masochista, stau si imi framant mintea ca pe plastilina. Ma joc cu mine insami. Ma ametesc cu parfumuri, strang singura cingatoarea, imi perii parul cu acel pieptane, si o fac de buna voie. Musc din marul abia otravit. In speranta ca voi avea o revelatie, ca mesajul ma va readuce la viata. Si in general o face. Dar din pacate Alba-ca-Zapada va muri din nou, zi dupa zi.
A.N. mi-a zis : 'tu-ti dormi viata!' Ceea ce nu este foarte departe de adevar. Intre oboseala fizica, apatie si letargie... sunt Eu.
Ce am obtinut eu in ultimii ani in afara de note, niste diplome si felicitari? Cu ce am ramas? Amintiri nu am, sau daca am nu prea sunt din cele ce ti le-ai dori. Oare e adevarat ceea ce vad? Ca toti in afara de mine au o viata!
Eu am principii..am standarde...am aspiratii...am planuri de perspectiva...am impresia ca voi ramane cu ele, daca nu pun si eu osul la treaba.
(acum rad singura de cat de caraghios am construit fraza anterioara)
Miercuri, in tren, un batranel simpatic s-a bagat in vorba. Om invatat, trecut prin viata, proaspat vaduv, pe care copiii l-au uitat. Am stat de vorba cu el, pentru ca eu, o boboaca provinciala, impart pasiunea lui Moromete. 'Oh, the world's a stage, and all men and women are really players'. Ceva interesant tot avea sa iasa la iveala.
Am tras aceiasi concluzie: toti batraneii simpatici, proaspat vaduvi vor sa fie cupidoni :)). 'Ai pe cineva, asa mai special? (am lasat loc de interpretare, nu imi place sa dau detalii)Pai e bine. Stii sa gatesti?(am aprobat din cap) A, esti numai buna de maritat, asculta aici la mine, acum e timpul, ca dup-aia n-o sa mai fii asa de tanara si n-o sa mai poti avea grija nici de copii sau de barbat." WTF ?! " Nu, zic eu razand, mai e timp, intai sa termin si eu cu studiile si ..." . "Lasa, ca pari fata desteapta si daca e si el la fel ca tine, o sa termini si o vezi ca am avut dreptate"
Rad nervos, dar fara a lasa sa se vada! Intre timp, de la Ploiesti pana la Bucuresti Nord imi scade si febra, Intr-adevar, terapia prin ras functioneaza :)
L-am ascultat avida de cunoastere, asa cum fac de obicei.
Omul avea dreptate: e cazul sa ma linistesc, sa ma asez [nu la casa mea :)) ] . Desi asta nu prea merge mana in mana cu ce am trait eu pana acum.
Insa planurile, aspiratiile, principiile, standardele vor continua sa existe, iar eu voi continua sa regret ca trebuie sa dorm.

3 Păreri:

Anonim spunea...

Va veni ea vremea :)
dar 'mosuletul' are oarecare dreptate, la varsta asta trebuie sa profiti, fa din orice relatie una serioasa

Anonim spunea...

eu aș fi dat alt nume post-ului
IT is time i got a different life. Pentru că ai o viață, ideea e s-o transformi in ceva diferit de ce a fost pană acum
Așeată-te, pentru că liniștea nu a dăunat nimănui până acum. Dar (mereu exista un dar ...) ține-te departe de tentații

Anonim spunea...

cand toti probabil iti zic ca ai tu timp si de asta, eu iti zic sa pui de pe acum mana sa muncesti. Nu e asa de usor....

Trimiteți un comentariu