joi, ianuarie 22

De vină ești TU !

Urcam scările până la etajul 3 și pentru a nu face obsesie din a număra treptele, caut de fiecare dată o melodie pe care s-o fredonez (nu, n-am lift )
Însă de data asta a fost cu totul altceva, ma gândeam la cineva și melodia pur și simplu a început să cânte.
De vină ești, tu,
de vină sunt eu
și mă tot gândesc mereu
oare cât voi rezista.

de vină ești tu, pentru că nu faci absolut nimic! Pentru că ma lași pe mine să fac, iar eu greșesc mereu. Nu spui nimic, crezi că sunt de ajuns niște cuvinte aruncate acolo. Sau când spui, mă lași într-o beznă totală
Și deși nu recunosc, mă roade gelozia cumplit. Mă întreb dacă tot ce mi-ai zis este adevărat, pentru că unele chestii nu se leagă... Pe de altă parte,puse in balanță niște mărturisiri cu niște actiuni, parcă ar putea fi adevărat tot ce zici ...
Uneori îmi vine s-o rup la fugă, dar în direcția ta.
Avem atâtea deosebiri
  • orașul
  • vărsta
  • prietenii
  • pasiunile
  • mentalitatea în anumite momente

și un singur lucru ne aseamăna ... numarul de kilometrii dintre noi...

8 Păreri:

Anonim spunea...

hmm

Anonim spunea...

cam putin un 'hmm' pentru ce ai scris tu acolo

Anonim spunea...

imi place mult finalul...

Unknown spunea...

Esti indragostita!

Anonim spunea...

nu i-ai raspuns lui NineVision....
tare ma roade si pe mine curiozitatea

Anonim spunea...

te vină ești tu,
de vină sunt eu
și mă tot întreb mereu
mă iubești sau te prefaci ?

Anonim spunea...

dar ce te-ai face fara ....

Anonim spunea...

in timp m-as obisnui...

Trimiteți un comentariu