joi, ianuarie 22

P.S.

iti aduci aminte ce am vorbit noi si cata munca de convingere am depus ? :)
se pare ca renuntarea mea te-a facut sa spui , pana la urma, ce aveai de gand.
raspunsul este DA, mi-ar face nu numai o deosebita placere ...
Dar nu e asa de simplu, silence is not the way, we need to talk about it. iar eu pur si simplu nu voi fi cea care va aduce subiectul , pentru ca nu e in regula asa ...
acum ca te las fara pioni, eu zic sa te folosesti de nebun ;)

5 Păreri:

Anonim spunea...

eu zic sa pui tu piciorul in prag :)

Anonim spunea...

dubioasa treaba :D

Anonim spunea...

"acum ca te las fara pioni, eu zic sa te folosesti de nebun ;) "

as fi nebun sa nu se foloseasca de nebun... el poate sari peste mai multe casute o data ... dar asta nu inseamna ca sare peste niste etape :)

Anonim spunea...

Șah și MAT!
dar cine i-a dat șah cui ?

Anonim spunea...

si ati vorbit, pana la urma?
Sau a ramas totul in aer?

Trimiteți un comentariu