marți, august 17

Palme partea 14

EU și cu tine semănăm destul de bine. Dar să știi, ceva ne diferențiază.
Tu nu ești ca mine, tu nu poți fi ca mine, pentru că mie îmi este ușor să cobor la nivelul tău, tu nu ai cum să te ridici la al meu, pentru că nici nu știi care e ăla.
Tu ai vrea să simți ce am simțit eu, vrei să te poți bucura de ce am avut eu. Mi-e oarecum milă pentru că, din moment ce vrei astea, o să le ai pe toate, chiar toate. Și atunci să văd ce o să mai spui, pentru că nu poți da timpul înapoi.
Tu apelezi la artificii doar ca să poți ieși din casă. Eu n-am cearcăne, kilograme în plus, probleme cu tenul. Și ori de câte ori vom fi față în față, ghici asupra cui se vor îndrepta toate privirile?
Tu abia legi două cuvinte corect în română, abia faci o frază care să fie coerentă, dar folosești cuvinte pompoase, probabil luate din dicționarul de neologisme. Eu, pe lângă faptul că vorbesc româna corect, fluent și inteligibil, mai vorbesc, tot așa, încă vreo 3 limbi străine.
Eu, la 21 de ani, am un CV ce se întinde pe trei pagini, tu nici nu ești în stare să faci unul.
EU atrag băieții prin discuțiile cu ei, pentru că ei uneori vor și conversație, nu doar să te vadă pe tine, cum te unduiești ca o pisică... în călduri.

Acum că mă gândesc mai bine, noi două nu semănăm deloc...

6 Păreri:

Anonim spunea...

Pour S., „amie” rare et décisive. La vie continue...

Rodica spunea...

Mamaaaaaaaaaaaaa...

Frumusete spunea...

Si de ce ar trebui sa semanati?

Anonim spunea...

scarlet, asta e o intrebare de o mie de puncte. Din pacate nu iti pot raspunde,sau nu acum.

Boddah spunea...

poate pentru că s-a vrut o prietenie, ştiu şi eu...
îmi place foarte mult aciditatea dintre rânduri. thumbs up!

StiuCuvinte spunea...

Pfuaaaa! Nice rau de tot!

Trimiteți un comentariu