sâmbătă, august 28

Alfabetul

Cum mi-a ajuns blogul cunoscut de ... cunoscuți?

Nu pot să scriu fără să mă gândesc oare ce va crede A, dacă B iar o să aibă impresia că am scris despre el, dacă C se va supăra gândindu-se că am scris despre D, dacă E va citi vreodată sau dacă F știe de blog pentru că nu i-ar plăcea să citească aici despre G. H știe de blog și așa a ajuns și I să-l citească. E drept că lui J eu i-am spus de el, dar după cum a zis și K, nu trebuia să pun poza mea într-o postare, că așa și-a dat seama și L că al meu este.

Nu pot să scriu despre sărutul cu M pentru că N l-ar recunoaște și iar spune lui O care ar fi profund dezamăgită că P a părăsit-o pentru una ca mine. Lui Q i-am restricționat accesul la blog, pentru că niciodată nu a fost de acord cu ce am scris, i se părea o prostie, nu ca lui R care vedea în asta o poartă deschisă către mine.

Ce părere ar avea S când ar afla că nu sunt așa de puternică precum las să se vadă când suntem față în față. I-ar spune lui T? Asta ar însemna că află și U iar autoritatea mea in fața lor s-ar diminua.

V, X, și Y mă susțin. Însă lui Z nu îi prea convine acest lucru.

Chiar am nevoie de un alfabet de griji? De ce nu pot să fiu EU? Pe litere, și fiecare literă să-și aibă autonomia....

11 Păreri:

Virtualkid spunea...

Mi-a placut ideea acestei postari. Nu mai am nicio indoiala: apartine unui "dreamer".

Anonim spunea...

mulțumesc. Și e mai degrabă un coșmar de la o vreme decât un vis...

Septimia spunea...

voiam sa postez si eu ceva referitor la treaba asta. am prieteni care au inchis blogul de teama ca altcineva s-ar putea recunoaste in randuri. toti avem, banuiesc, teama asta. Fuck everybody, let's get high!

Unknown spunea...

si "f" stie de blog

Anonim spunea...

uitasem ca stie de el :)

Virtualkid spunea...

ai nevoie de putin exercitiu si ai sa poti sa schimbi situatia...
nu ai timp pentru cosmar, viata este scurta si cumplit de nerecunoscatoare, oricat te straduiesti.

Cristina Cioba spunea...

Uite, cam în situaţia asta sunt şi eu. Blogul e citit de mama, tata, profesori, rude, prieteni, vecini, cunoştinţe...şi automat, oricât de dezinvolt ai fi, nu poţi să scrii ca atunci când nu ştia nici naiba de blogul tău...

Anonim spunea...

doamne ferește să știe rudele sau profii de el, l-aș șterge fără să mă gândesc de două ori!

Loredana spunea...

foarte dragut si adevarat e alfabetul tau.

flu spunea...

biiiine... haaaai... o sa te citesc mai raaaar. n-o sa mai intru de 50 de ori pe zi sa vad daca ai mai scris ceva. la naiba!

Anonim spunea...

Flu,lasa nebuniile si nu mai invata pe derost arhiva blogului meu :-P

Trimiteți un comentariu