luni, martie 23

conditional-optativ

Totdeauna am fost atrasă de imaginea femeii puternice, într-un costum feminin și cu un slims între degete, ținut elegant.

Fumul de tigară m-ar învălui în mister.

În loc să stau cu ochii pe telefon când aștept pe cineva, mi-aș scoate o țigareta din port-țigaret, aș lovi-o usor de acesta, aș aprinde-o și aș trage cu sete din ea. Și aș părea indiferenă - uite, băi, că mi se rupe că m-ai lăsat să te aștept, am avut ocupație.

În momentele de nervi aș ieși pe balcon, aș contempla împrejurimile jucându-mă cu bricheta. O brichetă asortată la pachetul de țigări, la culoarea rujului, la culorile genții, pantofilor, unghiilor. O brichetă mică, simpatică, cu care în alt mediu aș atrage priviri...

Iar în public nu aș mai tuși de fiecare dată când intru într-un local unde se fumează. Aș fi ca ei. Aș fi ca ele. Ele, cele care se ascund după o țigară, ele care sunt mereu rugate pentru un foc și apoi un număr de telefon. Aș ieși în pauze afară, aș vedea mai multă lume, am face glume ca între fumători, m-aș plânge, poate, și de lipsa banilor - s-au scumpit iară.

Aș părea puternică expirând fumul... sacadat...

Iar după o noapte cel puțin senzuală aș sta pe marginea patului, doar într-o cămașă și aș fuma. Aș trage din tigară lent, rememorând, resimțind fiecare senzație. Iar ritualul anterior ar fi împlinit de acest gest. M-aș juca cu o suviță de păr, aș lua o gură de vin roșu. Apoi m-aș ridica și aș pleca, fară să îl mai întâlnesc vreodată... Iar dacă l-aș reîntâlnii, i-aș zice să fumăm o țigară...

Să împarți o țigară cu cineva mi se pare un gest de maximă încredere. Intimitatea crește între cei doi. Devin complici. E ca și când ai fura un sărut. Aflii ce gust au celelalte buze fără ca celălalt să fie conștient de ceea ce faci.

Aș sta vara la o terasă, cu un frappe, aș sorbi cu paiul și aș trage din țigară...

În nopție ploioase aș sta la fereasta cea mare, pe întuneric. Și vizibil ar fi doar focul din capătul țigaretei.

Mă văd cum, după o discuție mai aprinsă, mă ridic din fotoliu, sting țigara în scrumieră și plec... lăsând în urmă doar fumul...



28 Păreri:

Anonim spunea...

the grin

Anonim spunea...

the grinch :D

Diavolul spunea...

Nu recunosc nimic:))

Anonim spunea...

am anticipat bine, se pare!;)

miky...si atat! spunea...

Recunosc ca tigara m-a facut sa trec peste multe momente aiurea,m-a ajutat uneori(apropo de a cere un foc si pe urma un nr de tel),am impartit-o cu cine a meritat iar in fumul ei ,amestecat cu parfumul meu,am lasat in urma ce n-a meritat....Frumoasa postare,felicitari!

Unknown spunea...

O sa spun o replica dintr`un joc pe care l-am jucat pana am adormit pe laptop, si asta se intampla pe la 7 dimineata, cand amicul meu cu care jucam imi spunea : "Mai joci?" Iar eu ii raspundeam dupa ce imi deschideam ochii, "Desigur".Deci replica "Need a light?" (jocul era Bomberman)

Anonim spunea...

@ Alex, nici nu e nevoie :P

@ 407B - Nu ma asteptam la mai putin din partea ta :)

@ Nine Vision - nu, nu ma mai simt in stare sa joc :)

Anonim spunea...

@ Miky - merci :">

Anonim spunea...

deci Ilana e nefumatoare. Ba chiar o deranjeaza fumul.
Dar tot ar fuma. Ai putea sa-ti cumperi tigari si sa nu le fumezi. Sa le tii sa arda lanaga tine. Poate te ajuta asa :)

Anonim spunea...

Da, Ilana nu fumeaza :)

Si nu m-ar ajuta, as da banii degeaba, pentru o jumatate de fetis. Si as mai si mirosi urat :D

George Colang spunea...

apologia fumatului sau jocul senzualitatii?

Anonim spunea...

apologie nu. Ca nu fumez, nu as face-o (in ciuda asigurarilor lui Alex ca ma va corupe el)
Cred ca raman la jocul senzualitatii!

Anonim spunea...

oh ba ai face-o:D.garantez

ramai treaz spunea...

frumos scris, ptr asta o sa iti pun linkul pe blogul meu :P

sunt fumator, iar mirosul de fum din haine ma deranjeaza de multe ori, la fel si respiratia. cu toate astea, nu cred ca o sa ma las de fumat.

Anonim spunea...

@ Alex - deja devine serioasa treaba :D

@ ramai treaz - :D merci, o onoare!

Anonim spunea...

si eu te vad facand asta!

George Colang spunea...

deci pana la urma am inteles esenta articolului:)

Anonim spunea...

da, si e reconfortant faptul asta. Serios.
(iti spun sincer ca nu ma asteptam la altceva de la tine, nu intreba de ce)

George Colang spunea...

de ce? :)

Anonim spunea...

Yep,e serioasa treaba,nu ma las usor.

Anonim spunea...

@ offshore - ti-am anticipat intrebarea. Imi rezerv dreptul de a raspunde mai tarziu. :P

@ Alex - stiu! Esti necuratu' insusi!

Anonim spunea...

banuiam ca mi ai anticipiat intrebarea. de fapt...ai procedat si u ca psihologul care spune> sa nu te gandesti la un elefant roz! :) deci astept raspunsul...

Anonim spunea...

well, ti-am citit blogul, si exista niste site-ui unde vezi cine si pe unde comenteaza :)

George Colang spunea...

hmm...adica? ce fel de situri? ..chiar sunt curios:)

Anonim spunea...

mirobolantul zelist.ro :))

George Colang spunea...

deci u chiar stai sa faci asa ceva...nici nu cred ca as avea rabdare...este ceva in genul celui care sta ascuns pe mes, nu? ps..eu stiam de karaoke la cafenea actorilor, dar si in paw wow(iron) am inteles ca e dragut:)o sa vin sa cand goo goo dolls - iris :))..inca ceva..eu nu chiar am comentat asa..poate doar in ultimul timp...deci ar trebuie sa fie mai mult de atat...

Anonim spunea...

ultima data cand am fost in iron erau aia emo rau de tot, numai balade au cantat :|. Nu veni si tu cu Iris, ca eu Moso si Tipa o sa ne taiem venele :D

Nu stau ascunsa pe mess, foarte rar.
Si sunt una din exemplarele speciei 'blogger care chiar citeste bloguri'.

George Colang spunea...

aham...deci mi ai citit blogul si ai ajuns la concluzia ca o sa ti gasesc esenta articolului :)care este ideea cu ''indragosteste ma de tine''? ai vrea asta? :))

Trimiteți un comentariu