vineri, martie 13

Bine ai venit!

pe principiul it is not ok, but i am all right am decis să scap și de ultima fărâmă de optimism. Pentru că nu mi-a adus nimic bun în ultimul timp.

Pe lângă optimism am pierdut și bunăvoința și cheful de a mai face ceva ...
Acum e rândul meu!!
Sau e rândul vostru să vă chinuiți cu mine!

10 Păreri:

Inger Cazut spunea...

Să ne chinuim împreună. Că mai nou trebuie să mă suporte şi pe mine lumea plină de şi de mai multe deprimări în serie faţă de câte aveam.:* distracţie plăcută diseară ;) >:D<

ILANA spunea...

la mine nu e vorba de deprimare, ci de indiferenta! Asta au facut din mine :) Si chiar ma bucur :))

cat de diseara.. vor stii Dan Byron si Al. ce sa faca sa ma distrez :D

Omul din metrou spunea...

ce diferenta de atitudine intre ultimele 3 postari!

ILANA spunea...

serios? :))
Nu mi-as fi dat seama 8-|

Omul din metrou spunea...

ok, nu era cazul sa raspunzi asa!

ILANA spunea...

intentia nu era sa jignesc. :(

Another Partisan spunea...

Let's be alone together, let's see if we're that strong :)

ILANA spunea...

am tot cautat un echvalent pentru 'soledad en compania'. Cred ca 'alone together' would do the trick ...

Silvia spunea...

'bine ai venit'... pesimism ?

ILANA spunea...

bine ai venit pragmatism :P

Trimiteți un comentariu