sâmbătă, mai 26

ești în mintea mea

Acum citesc și tu nici nu știi că eu ți-am intrat din nou pe blog. Nu știu ce mă atrage așa de tare la sala ta de oglinzi, dar revin mereu. Și uneori mă întreb, după cum îți închipui, mă întreb dacă nu cumva este despre mine. Unele postări ar putea fi despre mine, despre mine prin omisiuni. Pentru că eu ți-am alimentat pasiunea pentru scris. Pentru că știi cât îmi place și câtă nevoie am să știu ce mai faci, cum o mai duci.


Nu am certitudinea că îmi amintesc cum am ajuns pe pagina asta prima dată, și tu cu siguranță îți pui întrebări în legătură cu asta. și la fiecare comentariu anonim crezi că sunt eu, nu-i așa? Sau mai degrabă speri? Speri cumva că nu am uitat de tine? Speri să iau legătura cu tine? Dar copilă prostuță, care ar fi reacția ta dacă aș face-o? N-ai știi cum să reacționezi.


Tu ești acum pentru mine două tablouri. Altcineva te-a pictat de fiecare dată. Prima dată erai slăbuță, înaltă pentru vârsta ta. Și cu mult tupeu. Și-ți mulțumesc pentru asta. Acum, în cel de-al doilea tablou ești deja o femeie în toată firea. O femeie care încă se blochează când mă vede, care o ia la fugă pentru a nu trebui să țină piept adevărului. Te-ai schimbat așa de mult și totuși, dacă pun tablourile unul peste celălalt nu sunt prea multe modificări. Decorul s-a schimbat. Și semnătura din dreapta jos. Ai fost pictată de un dreptaci. Ți s-a făcut dreptate. Ești frumoasă în ambele și tu nu o vezi.


Aș vrea să știu cum ești de fapt acum. Aș vrea să îți cunosc schimbările așa cum ți-am știut prima variantă. Și probabil nici eu nu știu cum aș reacționa dacă m-ai saluta. Probabil aș râde ca prostul în sinea mea, și poate și la exterior. Un râs oarecum forțat pentru că eu am un avantaj asupra ta - tu nu știi cine mai sunt, habar nu ai câtă apă a trecut pe Dunăre. Tu ai rămas pe dinafară în timp eu mă plimb fără oprire prin sala ta de oglinzi.


Ieși din lumea ta, din trecutul ăsta veninos. Pentru că tu, Ilana, pentru mine, nu mai însemni nimic. Și de asta nu te mai salut, nu te mai caut și nu te mai iubesc.

2 Păreri:

Anonim spunea...

Not true

Anonim spunea...

care parte?

Trimiteți un comentariu