miercuri, septembrie 21

vreau să știu

Vreau să știu ce fac oamenii normali, atunci când lucreză 10 ore pe zi. Ce fac ei când sunt dimineața acasă, dacă lucrează schimbul 2 sau ce fac după-amiază, când merg la muncă dimineața.
Vreau să știu, pentru că am impresia că, nefăcând nimic, mi se irosește viața. Îmi irosesc viața, așa cum mi-am irosit energia încercând să intru la un master la care au fost ei niște jigodii și nici nu mi-au lipit colțul de la lucrare.
Vreau să știu cum pot să fie unii atât de imorali, încât să discrimineze, să te respingă doar pentru că nu ai făcut studii de licență la ei. Cum pot unii, oare, să-și amâne la nesfârșit admiterile, ca să te trezești că intri la oral, că ai trecut de scris, dar că nu ai nicio șansă, nici la masterul ăsta, nici la altul pentru că s-au terminat înscrierile.
Vreau să știu de ce ASE-ul a zis că or să se țină admiteri, dar până la urmă au echivalat studii în engleză. Vreau să știu asta, pentru că așa aș fi avut o șansă, aș fi știut că admiterile nu sunt în același timp și m-aș fi înscris și acolo.
Vreau să știu de ce Universitatea din București face mereu chestii de genul ăsta! De ce nu dau și celorlalți o șansă? Că din câte am văzut, oricum cei din afară sunt mai buni ca ai lor, indiferent de medii sau de note.

Vreau să știu ce trebuie să fac în următorul an. Pentru că, să fac un singur lucru - să muncesc, nu mă satisface, nu mă obosește, nu mă extenuează fizic și psihic. Și eu de asta am nevoie ca să pot uita că din start mi-au refuzat orice șansă, nu m-au lăsat să le arăt cine sunt și ce pot.

1 Păreri:

Denisa spunea...

Si eu mi-am pus aceleasi intrebari atunci cand la admiterea la master la FJSC am intrat la taxa numai pentru ca au luat mediile in ordine alfabetica si desi am avut 8,75 la fel ca cei 3 de la buget, numele meu de familie incepe cu litera S, asa ca am ajuns la coada...
Capul sus, daca trebuie sa ajungi undeva, vei ajunge :)

Trimiteți un comentariu