marți, septembrie 27

Palme, partea 18

Eu am făcut multe alegeri idioate la viața mea, dar tu încă faci mai multe ca mine!
N-ai priorități, încă nu-ți dai seama ca este bine pentru tine. Nu poți să înțelegi că nu te mai afli la vârsta la care alegi ce îți place, ci ce trebuie!

Alegerile tale, cel puțin copilărești, nu-ți reflectă vârsta fizică, și e păcat. Deși uneori te prinde rolul de copil, prea mult roz și prea multe chestii pufoase strică.

Să nu te mire că te critic, am tot dreptul, atunci când alegerile tale sunt idioate, copilărești și, mai important decât orice, mă afectează în mod direct. Atunci da, am un cuvânt de spus. Și-l vei auzi, deși nu-ți place, deși nu vei ține cont de el, deși știu dinainte că-mi răcesc gura degeaba. Dar asta poate este una dintre alegerile mele idioate...


1 Păreri:

Rudolph Aspirant spunea...

Eu, dislexic si cu ADHD, am citit la prima vedere "Psalm 18" !

http://www.youtube.com/watch?v=aJUAW7i1Cqo

(Nu sunt misionar, s-a intamplat total random.)

Trimiteți un comentariu