sâmbătă, august 27

diverse paturi

De curând îmi căutam o garsonieră
Evident, ce mă interesa pe mine cel mai mult erau patul, masa din bucătărie și baia.
Mereu când ajungeam într-o garsonieră nouă, testam patul. Și involuntar mă gândeam la numărul de persoane care au făcut sex în el, la câte persoane au avut norocul să facă dragoste în el, câți amanți sau amante a găzduit și... dacă scârțâie.
Apoi mergeam în bucătărie și mă gândeam câte femei au gătit acolo, câte or fi gătit goale, pe câte le-au luat soții sau prietenii în brațe și le-au urcat pe masă ca să ajungă, câteva minute mai târziu, la orgasm și mâncare arsă.
Când ajungeam în baie mă gândeam la toți cei care, obosiți de muncă sau de sex, se așează în cadă, dau drumul la apa caldă și pur și simplu zac acolo, gândindu-se la nimic, bucurându-se de un simplu moment de relaxare. Și mă gândeam că ar fi fost frumos să nu fi fost singuri în momentele alea, indiferent de cât de mică e cada.
Mi-am găsit garsoniera viselor. Pot vedea Casa Poporului, Intercontinentalul și Howard Johnson. Și am un pat mare, confortabil, o masă de la bucătărie stabilă și o cadă mare, pentru amândoi.

4 Păreri:

Anonim spunea...

felicitări şi multe realizări pe viitor!

CherryPie spunea...

Sunt confuza. Cum poti vedea in acelasi timp Palatul Parlamentului si Howard Johnson cand unul e la Izvor şi altul langa ASE? Te-ai mutat pe vreun norisor pufos cu vedere la intregul Bucuresti? Oricum, daca vezi Parlamentul si Intercontinentalul in acelasi timp inseamna ca stai aproape de mine, hai cu rolele!

Anonim spunea...

În Tei, evident, la etajul 8. Și eram acolo miercuri când tuna și fulgera, când se aprindea tot bucureștiul. A fost superb.
O să vezi și tu cu ochii tăi, că trebuie să vii la mine, trebuie să fac, după ce termin de reglat conturile cu Ikea, o housewarming party :)

Rodica spunea...

cu Ikea?I love it!Baftă!

Trimiteți un comentariu