miercuri, februarie 24

Asta nu știu ce a fost

Nu sunt adepta mințitului. Nu sunt nici adepta adevărului.

Îmi place însă să nu spun adevărul, fără a minți. Să ocolesc adevărul. Să tac. Să mă joc cu toate cuvintele din dicționar.

Și nimic nu doare mai mult decât minciunea. Poate doar adevărul ... spus indiferent când...

9 Păreri:

Claudiu Negreu spunea...

cand poate esti beat:))

Boddah spunea...

cum spunea Dostoievski,poţi minţi oricând.sincer.

Lia spunea...

...cand nu iti mai pasa daca doare sau nu..

Tod' spunea...

"ai vrea doar sa alungi conversatiile lungi, acum, Septembrie, Luni! vrei din nou linistea de-atunci cand toamna incepea, de Luni, Septembrie Luni!"....apropo iti recomand filmul "The informant" chiar daca incepe destul de plictisitor (fara batute sau sex) iti recomand sa-l privesti pana la capat :P poate cine stie, gasesti ceva interesant pe-acolo!

ILANA spunea...

Tod

te-ai lovit rau de tot la cap ultima data, nu?

cell61 spunea...

Lumea mă ceartă uneori că sunt prea direct şi sincer. Uneori mă pot stăpâni, dar nu întotdeauna.
E mai bine ca unele lucruri să fie păstrate secrete, adevărul te poate lovi mai rău decât o minciună, aşa e.

Tod' spunea...

m-am lovit de nu mai tin minte :))

Tod' spunea...

si filmu ti-l recomand ca este despre un mincinos, este educativ :P

Rodica spunea...

Mai ales joaca cu neologismele.... :)),poate asa minciuna e prin omisiune,ca nu intelege preopinentul!

Trimiteți un comentariu