marți, noiembrie 10

Palme partea 8

Noi curvele ar trebui să fim solidare unele cu celelalte. Avem aceleași practici, obiceiuri, aptitudini. Avem sentimente. Și în general din cauza acelor sentimente suntem, cele mai multe dintre noi, numite curve. Sau, mai precis, din cauza a ce suntem în stare să facem pentru acele sentimente.
Eu aș face multe pentru a mă trezi lângă cineva în fiecare dimineața cu un „ce frumoasă ești când te trezești”, pentru a-mi auzi numele rostit de o voce masculină, pentru ca el să nu se uite la alta pentru a mă asigura că l-am lăsat așteptând mai mult....pentru a mă asigura că va veni să ceară mai mult. Mă vând ieftin.

M-aș afișa cu altul, doar ca să mă vadă și să realizeze că riscă să piardă ce are. Aș dormi goală lângă el, ca să nu-și poată scoate imaginea mea din minte toată ziua. Aș spune tuturor că îl țin sub papuc, doar ca să aibă impresia că e în stare să facă tot ce vreau eu și să îl lase în pace. Și astea sunt doar lucrurile pe care le pot spune.

Dacă n-am făcut mai nimic pentru/cu tine, înseamnă că nu aveam de ce. Nu te mai mira ca prostul, închide fereastra asta virtuală și dă-te cu capul de niște pereți reali.

Dar că tot veni vorba, tu ce ai face pentru ce?

35 Păreri:

CherryPie spunea...

Defineşte "curva"....

Anonim spunea...

Curvă s.f. - persoană de sex feminin care a refuzat un anume individ de sex masculin sau care a obținut ce și-a dorit prin practici mai mult sau mai puțin cunoscute de alții care în ignoranța lor le consideră ne-ortodoxe.

Anonim spunea...

satisfăcător răspunsul? Dacă nu, mă cunosc cu cine trebuie și le pot spune să facă adăugiri sau din contră...

CherryPie spunea...

In DER scrie ca ar fi, printre altele: 2. Pasăre acvatică (Larus leucocephalus)

Dar definiția ta e în mod cert mai originala. Good, good

Anonim spunea...

eu n-am scos din DEX. cei care s-au ocupat acum de DEX au fost ne-sssatisssfacători ;)

Frumusete spunea...

am incercat sa definesc si eu curva intr o postare,au incercat si altii sa comenteze,insa nu prea am ajuns la concluzie.

Rodica spunea...

asa pregatire de nunta zic si eu,sa stie omu'la ce sa se astepte!!!!

AngelWings spunea...

Am impresia ca "don'shoara cu practici neortodoxe" la care te referi tu, sigur nu este platita pentru ceea ce face...ba mai mult, cred ca platestea ea...si plateste destul de scump...

Tod' spunea...

Nimic...pacat de sentimentele pe care le ascundem in noi, de inima franta de prea multe ori, de sufletul care se vinde de fiecare data pentru o clipa de iubire sperand ca ea sa tina o eternitate...ce sa zic...pacat ca uneori nu traim pentru noi si traim pentru cineva care nu traieste pentru amandoi... Pentru o curva dragostea e ca un drog, priveste disperata in cautarea unei doze care ii ofera iluzia placerii si mai tarziu are sa-i fie fatala, incepe de la doze mici dar cu timpul va vrea tot mai mult, va vrea iubire in adevaratul sens al cuvantului, o va gasi dar inainte sa se bucure de ea va muri de la o supradoza...

Anonim spunea...

Vezi vreo diferenta intre "curva" si "tarfa"?
E doar o curiozitate...

Leo spunea...

Deci eu sunt norocoasa, pentru ca nu mai trebuie sa fac nimic "pentru a mă trezi lângă cineva în fiecare dimineața cu un „ce frumoasă ești când te trezești”, pentru a-mi auzi numele rostit de o voce masculină, pentru ca el să nu se uite la alta pentru a mă asigura că l-am lăsat așteptând mai mult....pentru a mă asigura că va veni să ceară mai mult." !

Diavolul spunea...

So...sunteti curve pentru noi.Spune-mi ce se intampla cand una vrea sa fie mai curva ,pentru a deveni curva actuala a unui tip?:D.Daca cea actuala e data la o parte,e o curva mai proasta iar cealalta e o curva mai buna?Pana la urma noi cautam curve?Ce ne satisface?O curva mai buna ,pentru mandria personala?Daca e pentru asta,inseamna ca e o curva mai proasta de fapt,pentru ca mandria nu va fi satisfacuta cu o curva careia ii dispare complexitatea in timp ... deci ii va lua alta locul.

Anonim spunea...

Anonim
1. aș aprecia dacă ai pune un nume, o poreclă, ceva în loc de anonim, pentru autentificare, pentru scoaterea din anonimat.
2.da, mi se pare mie(nu înseamnă că e adevărat, dex-ul nu zice la fel) că o „târfă” e (re)cunoscută pentru ce face, e dovedit. Rar zici de o fată care e înșelat că ar fi curvă, ci ... târfă. Pe când, curva, după cum am zis, poate sau nu să facă ce se aude despre ea...

Anonim spunea...

Leo
Acum ești norocoasă, poate că la un moemnt dat în trecut a trebuit să faci și tu câte ceva pentru a-l avea și acum lângă tine :)
Mă înșel? Dacă da, îmi cer scuze.

Anonim spunea...

Diavolul
Păi de ce nu scri ceva pe blogul tău despre asta? ;)
Suntem curve în ochii altora, pentru voi, care ne aveți, am fi cu totul altceva...

Diavolul spunea...

Mda...presupun ca as putea...still, indulge me.Nu ma refeream la faptul ca in ochii nostri sunteti curve,ci la faptul ca pentru noi alegeti sa fiti.Va prostituati sentimental nu?Sau gresesc?:D.Care e pretul pe care il platim noi?Presupun ca ar trebui sa fim si noi curve pt voi...ca sa intoarcem favorul.

Adrian Barbat spunea...

In general femeile nu prea sunt solidare si asta nu e un comentariu misogin ci mai mult o constatare. Se simte o frustrare din postul tau si nu atat de mult regret cat dorinta de a spune si a pune punctul pe i. Suntem unii care nu ne dam seama de ce am pierdut ceva decat in momentul in care nu mai e nimic de facut.

Lisandru Cristian spunea...

"Aş dormi goală lângă el..." Dar nu ar trebui să faci asta tot timpul? Cred că i-ar plăcea...

Claudiu Negreu spunea...

tu esti curva?

Claudiu Negreu spunea...

bai a cam disparut in lumea contemporana a cam disparut respectul acela pentru curve. si dispare din ce in ce mai mult, si pentru cele culte, de lux si mai ales pentru tarancile sarace, mahalagioace.

stim ca prostituatele au ceva special, si ele trebuie sa iubeasca pe fiecare in parte pe unde trece ea, prin ce pat mai sta pe spate.

dar in primul rand suferinta lor e una aspra, care nu cred ca o ai de unde sa o stii. suferinta lor vine din viata lor care este ratata tocmai de la inceputul vietii lor. ai grija cand spui curva.

Anonim spunea...

diavolul
Pai ce va retine? iti spun eu, nimic! Sunteti mai curve decat noi :)

Anonim spunea...

Adrian Barbat
Stiu si eu ca suntem rele unele cu altele. Rivalitate, concurenta. Si invidiem tot ce au altele, chiar daca au dezamagiri..Inseamna ca la origine au avut ceva mai bun si acum nu mai au etc. Suntem femei. Si asta nu ar trebui sa fie o scuza, ci o culpabilizare!

Anonim spunea...

Cristian Lisandru
As face asta, dar e curent in camin. Si as raci din nou.

Anonim spunea...

Monkey-Claudiu
In ochii unora sunt.
Si am explicat in primele comentarii ce inseamna cuvantul 'curva' pentru mine si prin ce se diferentiaza de altceva.
Iar intr-o postare anterioara am spus ca am mare respect pentru cele care fac asta ca profesie. EU n-as putea! Ele sunt mai indemanatice decat mine

goe spunea...

Alea "multe" de zici tu ar fii de ajuns?si daca ti-ar cere sa fii numai curva lui?doar pentru el,sa fii curva nu ca te culci cu mai multi barbati sa fii curva ca te culci doar cu el,diferit,ai putea sa o uiti pe vechea curva?

Diavolul spunea...

Nu ai raspuns,care e pretul pe care noi trebuie sa il platim.A si...sa inteleg ca v-ar conveni sa fim si noi curve pentru voi?tread carefully>:)

Anonim spunea...

goe
Mie îmi place să fiu ... pe cont propriu. în momentul în care mi-ar cere el toate astea, cu siguranță nu le-aș mai face.

Anonim spunea...

Diavolul
schimb pe schimb.
prețul pe care l-ați plăti ar fi independența voastră. Dar noi vă dăm mai multe în schimb ;)

Leo spunea...

Ilana, pai ceva-ceva am facut eu, ahaha ! :P

Diavolul spunea...

Hmm...so nu e neconditionata treaba.Pacat,strings attached don`t look good to me.

Catalin spunea...

Asa o curva imi doresc si eu. :D
Desi, de fapt, e mult mai simplu la noi - ne dam seama foarte repede daca ne place o femeie sau nu.

George Colang spunea...

cam suparata aici :)

Anonim spunea...

supărată pe curvele astea care nu-mi țin partea :D

Lia D spunea...

Esti de belea ;)

Anonim spunea...

Multumesc! :D

Trimiteți un comentariu